Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Ο Άγιος Βαλεντίνος είναι Λέρα


Ο Άγιος Βαλεντίνος μαρτύρησε στις 14 Φεβρουαρίου και επειδή μαρτύρησε για ένα τόσο ρομαντικό σκοπό καθιερώθηκε την μέρα της γιορτής του να γιορτάζουν όλοι οι ερωτευμένοι Άγιος Βαλεντίνος είναι θαμμένος στο Τσέρνι, βορείως της Ρώμης, και μπροστά στον τάφο του κάθε χρόνο συρρέουν τα ερωτευμένα ζευγάρια και δίνουν όρκους αιώνιας αγάπης.

Και επειδή έτυχε ένας άντρας μέσα σε τόσους αιώνες να είναι ρομαντικός, όλοι το θεώρησαν τόσο σημαντικό και αξιοπερίεργο και άρχισαν να γιορτάζουν αυτή τη μέρα. Καλά βρε παιδιά μην κάνετε έτσι. Το ξέρουμε ο ρομαντισμός και οι άντρες δεν πάνε πακέτο…τι να κάνουμε;

Δεν αντέχω να βλέπω άλλες κόκκινες καρδούλες και αρκουδάκια και δαχτυλιδάκια και σοκολατάκια και κόκκινα εσώρουχα και κόκκινα ρούχα όλα κόκκινα. Δεν είμαι κακιά και δύστροπη, ούτε έχω πρόβλημα προσωπικό με τον Άγιο, ούτε με τον Έρωτα με τα βέλη. Έχω πρόβλημα με το γεγονός ότι κάποιοι είναι τόσο ευκολόπιστοι και ακολουθούν πιστά τη μόδα του Αγίου των εμπόρων. Έχετε δει πόσο κάνει ένα δείπνο σε εστιατόριο; 35Ε το άτομο!!!! Κι όμως πάνε και τα σκάνε χοντρά για αρκουδάκια και για καρύδια μέσα σε μέλι. Τα φτιάχνω και μόνη μου αυτά. Μούρλια.

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με το τι κάνει ο καθένας. Αν είναι ερωτευμένος και γιορτάζει, αν είναι ψευδοερωτευμένος και απλά περιμένει το σεξ γιατί έχει καιρό να κάνει. Δεν μπορώ όμως τις συνέπειες που έχει η μέρα αυτή για αυτούς που είναι μόνοι και δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν σε όλον αυτόν τον πανικό. Είναι η μέρα που πιάνει πολλούς ανθρώπους κατάθλιψη και δεν σκέφτονται τίποτα άλλο παρά το πότε θα χτυπήσει ο Έρωτας την πόρτα τους.

Πιστέψτε με δεν θα πάθετε και τίποτα άμα δεν σας τη χτυπήσει. Γιατί ο Έρωτας αυτός είναι ένα κακομαθημένο μπασταρδάκι που πάντα μπερδεύει τους στόχους του και μας στέλνει συνέχεια τον λάθος άνθρωπο. Είναι σαν να το κάνει επίτηδες ένα πράγμα. Χτυπάει πάντα αυτόν με τα περισσότερα ψυχολογικά και μας τον στέλνει πακέτο. Άμα μάθω ότι το κάνει για να σπάει πλάκα ….θα τον βρω και θα του πω εγώ μετά τι να τα κάνει τα χαζοβέλη του.

Δεν ξέρω για σας, εγώ σήμερα θα βγω με την παρέα μου. Πάντα αυτό έκανα και πάντα αυτό θα κάνω. Άλλωστε ποτέ μέχρι τώρα δεν έχω νιώσει την ανάγκη να γιορτάσω κάτι τόσο ανούσιο. Βέβαια μπορεί κάποια μέρα να γίνει και αυτό. Μέχρι όμως να έρθει εκείνη η μέρα που θα είμαι φουλ στον Έρωτα με τον σωστό άνθρωπο, ίσως …ίσως του κάνω τη χάρη να με βγάλει έξω..σε κανένα στριπτιτζάδικο βέβαια….έτσι για να πάμε κόντρα! Μέχρι τότε…ο Άγιος Βαλεντίνος είναι πολύ λέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: