Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Οι κίτρινες, οι κόκκινες, οι φούξια και οι θαλασσιές σου χάντρες!


Αχρωματoψία:
Είναι η αδυναμία διάκρισης ενός από τα τρία χρώματα: Κόκκινο, πράσινο και κυανό. Η έγχρωμη όραση είναι προνόμιο των ανθρώπων, των ψαριών, των πουλιών και πολύ λίγων εντόμων και ερπετών. Η αχρωματοψία προσβάλει 20 φορές περισσότερο τους άντρες.(http://www.pavlidis.gr/pathisis/ahromatopsia/)
Ποια είναι τα αίτιατης πάθησης?
Εκ γενετής:οφείλεται σε ένα γονίδιο που βρίσκεται στο Χ χρωμόσωμα και προσβάλλει κυρίως τους άντρες. Ποια είναι η θεραπεία?Δεν υπάρχει θεραπεία για τη συγκεκριμένη πάθηση.
(http://www.ofthalmoplastiki.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=88)
Αυτά λοιπόν δεν τα λέω εγώ...αλλά η επιστήμη!Εγώ απλά σηκώνω τα χέρια ψηλά!Σας καταλαβαίνω αγαπητοί άντρες (προσοχή η κατανόηση προς το αντρικό φύλο είναι σπάνιο φαινόμενο, συνήθως δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω). Το ξέρω είναι δύσκολο να πείτε στην κοπέλα σας, στην κολλητή σας ή στη μαμά σας άμα της ταιριάζει καλύτερα το ροζ ή το φούξια...γιατί για σας είναι όλα ίδια! Και τα πλακάκια στο σπίτι...τι άσπρο τι ζαχαρί..!Έλα μου ντε! Μην ανησυχείτε! Ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω αν ένα παντελόνι ή ένα παπούτσι είναι σκούρο μπλε ή μαύρο. Ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω γιατί η μάνα μου λέει ότι τα πλακάκια στο σπίτι έχουν χρώμα κεραμιδί/μπορντό, αφού στα μάτια μου είναι κόκκινα/μπουρδελέ!
Από τη στιγμή λοιπόν που δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια χρώματα...προσέχω πολύ! Πού? Όταν ανοίγω την ντουλάπα μου να πάρω ρούχα...δεν βάζω το σκούρο μπλε παντελόνι (επειδή το μπέρδεψα με το μαύρο) με ζαχαρί μπλούζα (επειδή νόμιζα ότι είναι άσπρη), με μαύρη ζακέτα (επειδή πηγαίνει με το μαύρο παντελόνι), με άσπρα παπούτσια και με μια κόκκινη τσάντα (για να σπάσει η μουντάδα)! Όταν δεν ξέρουμε, αγαπητοί άντρες, πηγαίνουμε εκ του ασφαλούς. Το τι έχουν δει τα ματάκια μου στο δρόμο...δεν λέγεται!
Είχα δει κάποτε στον ηλεκτρικό ένα παλικάρι με μπλε τζιν παντελόνι, καφέ μπλούζα, άσπρα παπούτσια και ζώνη σε χρώμα αγελάδας! Ένα άλλο δίμετρο παλικάρι με μαύρο παντελόνι, γκρι μπλούζα και (το αποκορύφωμα) καφέ σακάκι! Μερικοί κυκλοφορούν σαν σεισμόπληκτοι. Άμα δεν μπορείς να ταιριάξεις τα χρώματα, βάλε βρε αδερφέ, ένα τζιν παντελόνι με μια μονόχρωμη μπλούζα, μαύρα παπούτσια και μαύρο σακάκι (α, και μαύρη ζώνη, όχι λεοπάρ). Το' χετε τώρα; Ε; Μπράβο!

3 σχόλια:

Maria Rafaella είπε...

re sy eides ton prwhn m sto dromo k den eipes tpt? :P

Fenia είπε...

aaxxaxxxaxxaax!Axromatopsia eixe o kakomoiros...axou tooo

PeNNy LaNe είπε...

Fashion police, fashion police!!! Μόνο αυτό θα μας σώσει